Sina de protectie a capacului EOS
Descriere
Dacă un obiect este așezat pe șina de protecție a capacului (de exemplu, un prosop uitat), șina se va îndoi și este posibil ca încălzitorul să nu pornească sau încălzirea va fi întreruptă. Odată ce obiectul este îndepărtat, operațiunea va continua automat.
Sistemul constă din șină din oțel inoxidabil (cadru), carcasă metalică (finis antracit) cu mecanism de oprire integrat.
Pentru instalare pe peretele saunei deasupra încălzitorului. Mulțumim pentru cinci dimensiuni diferite de șină, sistemul se potrivește tuturor încălzitoarelor EOS. Este ușor de instalat și de conectat. La anumite încălzitoare pe pardoseală, sistemul se poate monta direct pe încălzitor folosind un cadru de montare suplimentar.
Sina de protecție a capacului EOS este o soluție de siguranță aprobată, conformă cu normele (conform UE 60335-2-53). Poate fi utilizat de cabinele de saună cu comutare de la distanță sau operare de la distanță și reduce riscul ca un încălzitor de saună să poată fi pornit în condiții nesigure (de exemplu, prosopul pe încălzitor).
Sina de protecție a capacului este foarte recomandată ca soluție de siguranță, de exemplu prin utilizarea unui modul WCI-01 Web App pentru operarea de la distanță a saunei de pe smartphone-uri/tablete.
Compatibil cu toate unitățile de control EOS și cu aproape toate încălzitoarele de saună.
Următoarele modele și dimensiuni de sistem sunt compatibile cu încălzitoarele:
94.8870 - Tip 1 - 140 x 333 x 322 mm - EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, Organic W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Bi-O, Selection (Bi-O), Edge (Bi-O), Edge (Bi-O ), Selection (Bi-O), Edge Herkules / Stone S25 (Vapor), Mythos S35 / S45 (Vapor)
94.8875 - Tip 3 - 140 x 710 x 322 mm - EOS P1 (W, +), Herkules XL S50 (Vapor)
94.8876 - Tip 4 - 140 x 333 x 482 mm - EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (Vapor), Stone S60 (Vapor)
94.8878 - Tip 5 - 140 x 710 x 482 mm - EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (Vapor)
94.8879 - Tip 6 - 140 x 333 x 222 mm - EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)
Technical specification
- Garanție (y.) 2
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.